خودرو

ماشین های خارجی

خودرو

ماشین های خارجی

وبسایت رسمی اطلس خودرو راه اندازی شد

وبسایت های رسمی خودروسازان در جهان به عنوان یکی از مهم ترین پل های ارتباطی بین مشتری ها و آن شرکت محسوب می شود ، به گونه ای که در جهان حاضر بسیاری از اطلاع رسانی ها و حتی انتخاب ها از طریق اطلاعات منتشر شده از همین راه در دسترس مشتری ها خواهد بود و هر فرد با گشت و گذاری در این سایت ها می تواند با تمامی فعالیت های شرکت مورد نظر ، تنوع محصولات و ریز اطلاعات خودرو های تولیدی آن شرکت آشنا شود .


همان گونه که برای همه واضح است . شرکت های خودروسازی موج قدیم در ایران همان گگونه که روش های قدیمی را در صنعت خودروسازی شان پیش گرفته اند ، اعتقادی به رسالت وبسایت و الکترونیکی ندارند و از این رو تلاشی برای همگام نگه داشتن وبسایت ها با نیاز های مردم به خرج نمی دهند و صرفا این موضوع را متصور می شوند که تنها اخبار روز و مربوط به خودروسازی مربوط نشان از به روز بودن وبسایت دارد . این مورد نه تنها کافی نیست بلکه در غیاب دیگر المان ها چهره ای ضعیف و مخدوش از شرکت ها ارائه می دهد .


با این وجود شرکت اطلس خودرو ، نماینده رسمی کیا موتورز کره جنوبی پس از مدت ها غیبت در صحنه اینترنت که بار اطلاع رسانی خودرو هایش را به دوش وبسایت ها و وبلاگ ها گذاشته بود ، سایت رسمی خود را راه اندازی کرد .


این سایت تماما به سبک سایت اصلی کیا موتورز طراحی شده و بخش های متنوع و کاملی را شامل می شود به گونه ای که اکنون می توان تمامی اطلاعات ، اطلاعیه ها و محصولات وارداتی این شرکت را با مشخصات کامل از قبیل معرفی خودرو ، تست خودرو ، نمای 360 درجه خودرو ، امکانات محصولات ، رنگ بندی ، ایمنی ، مشخصات فنی و گالری تصاویر محصولات در وب سایت رسمی اطلس خودرو مشاهده کرد .


علاوه بر معرفی محصولات این شرکن بر اساس کلاس این سایت بخش های دیگری نظیر معرفی خدمات این شرکت در بحث فروش و خدمات پس از فروش ، معرفی نمایندگی ها و ارتباط با آن ها است .


سایت از طراحی پویا و قدرتمندی بهره می برد و تمامی جنبه های فعالیت اطلس خودرو را در کشور به نمایش می گذارد . این سایت اولین وب سایت یکی از وارد کننده های خودرو به ایران است که با طراحی به روز ، شکیل و همگام با سیاست های کیا ارائه می شود . این حرکت نشانه احترام به مشتری ها است و از طرف جامعه خودرونویسان اینترنتی مورد استقبال قرار می گیرد .


با این حرکت مطمئنا اطلس خودرو شاهد تحولاتی در نگاه مردم به محصولات کیا در ایران خواهد بود .

وب سایت رسمی اطلس خودرو از طریق آدرس زیر قابل دسترسی خواهد بود :

سایت رسمی اطلس خودرو

http://www.atlaskhodro.com


همچنین جا دارد تا از وب سایت شرکت خودروسازی صنعت پارس ( تاپکو )نماینده رسمی فیات و تولید کننده فیات سی ینا در ایران هم یادی کنیم که این شرکت در آغاز حرکت مبحث اطلاع رسانی الکترونیکی را به طور جدی پیگیری می کرده ، حتی قبل از جدی شدن مساله فیات در ایران .  سایت این شرکت هم از طریق آدرس زیر در دسترس خواهد بود.

تاپکو

http://www.topco-ir.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد