خودرو

ماشین های خارجی

خودرو

ماشین های خارجی

معرفی ون refine ، چینی همه کاره !

ایران اتومبیل در سال 83 با معرفی محصولات سبز و کم مصرف، خود را خودرو سازی دوستدار محیط زیست جلوه داد.حالا با وارد کردن یک خودروی 11+1 که توانایی حمل سرنشینان 3 خودروی سدان را دارد و مصرف سوختی معادل 9 لیتر در 100کیلومتر دارد این ادعا را اینگونه تکمیل می کند که هم از بار ترافیک می کاهد هم مصرفی تقریبا معادل با سدان های وطنی  دارد. پیشرانه 2400 سی سی با قدرتی معادل 143 اسب بخار وظیفه به حرکت در آ وردن این هیولای 1.9 تنی را بر عهده دارد که دارای 4 سیلندر و 16 سوپاپ می باشد.........

{درج متن کامل همراه با عکس در ادامه ی مطلب}

 
مسعود تهرانچی مدیرعامل شرکت ایران اتومبیل در پی از دست دادن فرزندش در سانحه رانندگی برای کاهش این گونه تلفات بر آن شد تا در ششمین دوره نمایشگاه اتومبیل تهران اقدام به معرفی چهار مدل از محصولات جیلی چین تحت نان های مه ، مسو ، سپهر و سالار کند.
اما هیچ وقت وعده های او برای عرضه این محصولات که اتفاقا قرار بود با قیمت پایین هم به بازار عرضه شود و ایمنی مطلوب تری هم نسبت به پراید و پیکان داشته باشند تحقق نیافت.درست است که کپی کاری ها و قطعه برداری های زیادی در این محصول به چشم می خورد اما الحق در نوع خود از زیبایی فارغ نبودند. اتفاقا کم مصرف و پرقدرت هم بودند . از دو پیشرانه 1.3 و 1.5 لیتری سود می بردند که به ترتیب 85 و 93 اسب بخار تولید می کردند و به ازای هر صد کیلومتر 5-6 لیتر بنزین می سوزاندند. هم تنوع کلاسی داشتند و هم گفته می شد قشر ضعیف جامعه هم توانایی خرید مدل مه که ارزان ترین آنها بود را دارد. با چنین شرایطی اگر مسئولان کشوری برای بقای بزرگان چوب لای چرخشان نمی گذاشتند تاکنون بازار کشور را تسخیر کرده بودند.

حالا شرکت ایران اتومبیل بعد از4.5 سال مسکوت ماندن قصد عرضه محصول چینی دیگری را با نام ریفاین از شرکت  JAC  دارد . یک خودرو در کلاس ون که بر پایه هیوندای Starex بنا شده و در واقع می توان آن را فیس لیفتی از این محصول هیوندای دانست.

 ایران اتومبیل در سال 83 با معرفی محصولات سبز و کم مصرف، خود را خودرو سازی دوستدار محیط زیست جلوه داد.حالا با وارد کردن یک خودروی 11+1 که توانایی حمل سرنشینان 3 خودروی سدان را دارد و مصرف سوختی معادل 9 لیتر در 100کیلومتر دارد این ادعا را اینگونه تکمیل می کند که هم از بار ترافیک می کاهد هم مصرفی تقریبا معادل با سدان های وطنی  دارد.

پیشرانه 2400 سی سی با قدرتی معادل 143 اسب بخار وظیفه به حرکت در آ وردن این هیولای 1.9 تنی را بر عهده دارد که دارای 4 سیلندر و 16 سوپاپ می باشد.

از انجایی این خودرو بر پایه استارکس هیوندای بنا شده به طراحی ظاهری آن نمی توان خرده گرفت چرا که هیوندای هم در این طراحی شریک بوده اما به محض ورود با کابین جلوی خودرو نا خود آگاه متوجه ضرب آهنگ طراحی نسل پیش تویوتا لندکروزر میشوید که امواج روی داشبورد بر آن تاکید دارند.

 شما می توانید بسته به نیاز خود ریفاین را به صورت 3 ،6، 7 ، 9 و12 صندلی خریداری نمایید.

حداقل شعاع گردش 5.6 متری به اضافه شتاب صفر تا صد 17 ثانیه ای به همراه امکاناتی نظیر فرمان هیدرولیک ، ترمز ضد بلوکه و سیستم تهویه مطبوع  نوید یک رانندگی لذت بخش با ریفاین را به شما می دهد.

به گفته مسئول نمایندگی ایران اتومبیل تا کنون استقبال خوبی از این خودرو به عمل امده و فروش خوبی نیز داشته که اکثر انها به صورت عمده و برای ادارات و سازمان های مختلف بوده. وی همچنین اشاره کرد  در صورت وجود تقاضا ریفاین به صورت امبولانس نیز عرضه خواهد شد .قیمت ریفاین برای  پلاک شخصی معادل 29.500 میلیون تومان و برای پلاک عمومی 25.900 میلیون تومان می باشد.

شرکت ایران اتومبیل همچنین قصد دارد بعد از ریفاین  محصولات دیگری از این کمپانی چینی را در کلاس های هاچ بک ،سدان ، اس یو وی ،مینی بوس و... را در آینده ای نه چندان دور وارد و عرضه کند.

در زیر توجه شما را به امکانات و مشخصات فنی ون 12 نفره ریفاین جلب میکنم:

 


 

امکانات:

فرمان هیدرولیک

شیشه های برقی

قفل مرکزی به همراه دزدگیر و سیستم هوشمند

آینه برقی و تیره شونده.

رادیو پخش مجهز به لوح فشرده

کیسه ایمنی هوا

چراغ های مه شکن جلو وعقب

کولر و بخاری عقب و جلو مجزا

با قابلیت کنترل جداگانه

مشخصات فنی :

 

موتور:چهارسیلندر خطی،2400 سی سی ،16 سوپاپ ،انژکتوری

قدرت موتور :143 اسب بخار

شتاب 0  تا 100 :17 ثانیه

حداکثر سرعت :175 کیلومتر

ظرفیت باک :95 لیتر

مصرف سوخت :9 لیتر در صد کیلومتر

گیربکس : 5 سرعته دستی

ترمز : ( ABS+ EBD)


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد