خودرو

ماشین های خارجی

خودرو

ماشین های خارجی

عجیب ترین رنگ آمیزی های 2008

 در زندگی روز مره ما شاید دیدن یک پژو 206 با رنگ پوست پیازی و یا یک پراید صورتی از هر چیز برایمان ‏عجیب تر باشد ، ولی در جهان خودرو هر ساله عجایبی فراتر از باور ما طراحی می شوند که پشت هر کدام فکر ‏و طرح بزرگی وجود دارد . در این مقاله به معرفی 10 خودرو با عجیب ترین رنگ آمیزی ها در سال 2008 و ‏توضیحات کوتاهی در مورد آن ها می پردازیم ....‏

{درج متن کامل همراه با عکس در ادامه ی مطلب}

Freight BUS

1-  مرسدس مکلارن SLR پوشیده شده با کروم

خودرو های بسیاری دیده بودیم که روی بدنه آن ها از کروم استفاده شده یا قسمت اعظم بدنه آن ها با کروه تیره پوشانده شده اما هیچ وقت این فکر حتی به ذهنما خطور نمی کرد که کسی جرات کند یک خودرو را تماما کرومی کند ، حتی شیشه های آن را ، آن هم نه یه خودرو عادی بلکه یک SLR !



Freight BUS

2-رولز رویز فانتوم با رنگ مشکی مات !

رول زرویز فانتوم را همه به این خاطر انتخاب می کنند تا خودرویی جذاب ، خوش رخ و با کلاس داشته باشند ، اما این یکی هر چند از شدت تعجب نظر ها را به خود جلب می کند ولی همه فاکتور های یک فانتوم درست و حسابی را از بین برده !


3-مینی کوپر پوشیده شده با کریستال

به این مینی با توجه به طرح پرچم و دیگر طرح هایی که روی آن اعمال شده اند وطن دوست هم می گویند ، بزرگترین شرکت طراحی الماس سوئیس و جهان یعنی سواروفسکی که پیش تر یک خودرو مفهومی با همکاری جنرال موتورز نیز رونمایی کرده بود ، پس از بنز کریستالی شده این بار یک مینی را با طرحی جالب و عجیب به کریستال مزین کرده !



4-سیتروئن ساکسو با پوشش پوست مار

خواب نمی بینید ، این سیتروئن ساکسو با پوست واقعی مار پوشانده شده ، نه تنها در نمای خارجی بلکه در طراحی داخلی هم از پوست مار استفاده شده است . دلیل دیگری برای عجیب بودن رنگ آمیزی این خودرو نیاز دارید ؟!

5-استون مارتین با روکش طلا

اسون مارتین DB9 توسط مالک اماراتی اش سرتاسر طلائی شده ، به نظر می رسد وسع مالی این مالک به اندازه ای نبوده که همانند نمای خارجی ، داخل خودرو را هم با روکش  طلا بپوشاند !!




6-تویوتا پریوس با طرح طلوع آفتاب

پریوس به عنوان گل سر سبد پاک سوز های جهان و تویوتا در نمایشگاه پاریس و لس آنجلس با این طرح و رنگ در غرفه خودرو های دوستدار محیط زیست حضور داشته ، رنگ آمیزی این پریوس با ماهیت فنی آن همخوانی کامل داره !

 


 

7-  بنتلی کارنتیننشال GTR طلائی با طرح گل و بلبل !

خودرو هایی با رنگ یک دست مشکی مات ویا یکدست طلائی طرحی منحصر به فرد محسوب نمی شوند ، اما وقتی ترکیب این دو رنگ روی سریع ترین محصول بنتلی با طرح های گل و گلزار همراه شود . هم نوآوری است و هم عجیب !

 

8- مینی کوپر نقاشی شده توسط آلن آلدریج

مینی کوپر هر ساله با طرح های متعددی در لیست عجیب ترین رنگ آمیزی های سال قرار دارد اما این یکی با بقیه فرق دارد و از آن جهت جالب است که توسط نقاش معروف و بزرگ آلن آلدریج طراحی شده ، تصاویر گویای دلیل حضور این مینی کوپر در لیست 10 تایی عجیب ترین رنگ آمیزی ها هستند !!

 


 

9- طرح های ولوو برای مدل C30

پکیج های طرح برای خودرو ها در سرتاسر جهان چیز عجیبی نیست اما پکیج 8 تایی ولوو برای مدل C30 از محصولاتش نوعی نوآوری محسوب می شود . این طرح ها شامل طرح های رنگین کمان ، چوبی و گورخری می شود که در تصویر می بینید .. !


10–مینی کوپر ، مامور مخفی

طراحی شبیه ماشین های پلیس با ریزه کاری های خاص ، نوع رینگ و تلفیق رنگ های مشکی و بنفش در این مینی و ماهیت طرح از آن یکی از جذاب ترین طرح های اجرا شده روی مینی کوپر را ساخته اند که در عین حال کمی عجیب به نظر می رسد !!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد