خودرو

ماشین های خارجی

خودرو

ماشین های خارجی

9ff پورشه کاررا را به آسمان می برد

       

 کمپانی تیونینگ ‏‎9FF‏ آلمان که بزرگترین مرکز تیونینگ محصولات پورشه است و در سال اخیر قدرتمند ترین سوپر اسپرت ‏ها را تحت محصولات پورشه معرفی کرده در این نمایشگاه از یکی از راز های بزرگ و قدرتمند خود پرده برداری می کند ‏‏. ‏Carrera GT 900‎‏ ارتقاء یافته پورشه کاررا ‏GT‏ است که تغییرات عظیمی را در مشخصات فنی و ظاهر خود شاهد بوده ‏تا به ‏‎9ff Carrera GT 900‎‏ تغییر نام دهد .‏

{درج متن کامل همراه با عکس در ادامه ی مطلب}


نمایشگاه خودرو های تیونینگ در آلمان هم اکنون در حال برگزاری است . نمایشگاه "اسن" که نسخه آلمانی نمایشگاه قدرتمند "سما" در لاس وگاس است به عنوان بزرگترین نمایشگاه تیونینگ ها در جهان شناخته می شود و هر سال پذیرای شگفتی ها و محصولاتی است که کمپانی های تیونینگ به صورت اختصاصی برای رونمایی در "اسن" آماده نگاه داشته اند .

کمپانی تیونینگ 9FF آلمان که بزرگترین مرکز تیونینگ محصولات پورشه است و در سال اخیر قدرتمند ترین سوپر اسپرت ها را تحت محصولات پورشه معرفی کرده در این نمایشگاه از یکی از راز های بزرگ و قدرتمند خود پرده برداری می کند . Carrera GT 900 ارتقاء یافته پورشه کاررا GT است که تغییرات عظیمی را در مشخصات فنی و ظاهر خود شاهد بوده تا به 9ff Carrera GT 900 تغییر نام دهد .

موتور 5.7 لیتری کاررا جی تی که حداکثر توان 605 اسب بخار را در دور 8000 در اختیار می گذارد با تغییرات فنی مجموعه 9ff و اضافه کردن دو توربوچارجر به مجموعه پیشرانه این خودرو  افزایش شگفت انگیز 300 اسب بخار را تجربه می کند که قدرت کاررا را به 900 اسب بخار می رساند . کمپانی 9ff علاوه بر این تغییرات رنگ قرمز کدر و خاصی را به عنوان رنگ کیت جدیدش در نظر گرفته که با کاپوت و باله  جدید عقب به یک کیت جذاب برای کاررا تبدیل شده است .

کاررا GT محصول اعجاب انگیز پورشه است که آخرین نسل آن در سال 2003 عرضه شده این خودرو در مدل ساده و بدون دست کاری حداکثر سرعت330 کیلومتر بر ساعت و شتاب صفر تا صدی معادل 3.9 ثانیه دارد . کاررا جی تی با توجه به تغییراتی که 9ff در آن اعمال کرده این کمپانی را یک قدم به هدفش یعنی ویرون کشی نزدیک تر می کند !

پیشرانه 5.7 لیتری کاررا تیونینگ شده با دو توربو چارجر



مرکز فرماندهی !

سبک کار شرکت تیونینگ 9ff همواره نسبت به دیگر رقبا متفاوت است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد